poniedziałek, 19 listopada 2012

kilka spraw organizacyjnych

1. zimowisko
Jedziecie na zimowisko? wiem że Kasia, Ola N i Ania zapłaciły. Ola W zapłaciłam, potwierdzenie dam ci jutro. inne dziewczyny jedziecie?zapłaciłyście? jak tak i nie to możecie zapłacić w najbliższym czasie, bo miejsca są ograniczone. karty również proszę byście przekazała mi jak najszybciej jak ktoś nie oddał.
2. składki
w gromadzie składki miałyście zapłacone do wrześnie. na miesiąc- 6zł. proszę byście na razie zapłaciły przynajmniej do grudnia czyli 18zł. za następne 3 miesiące do końca grudnia.
do grudnia zapłacone ma:
-Iza
-Kasia
3. ubezpieczenia
dowiedziałam się, że ubezpieczenia są jednak na rok kalendarzowy także będziecie płacić dopiero na rok 2013.
na rok 2013 zapłacone ma:
-Iza
-Kasia
4. na tej zbiórce będzie niespodzianka :>

4 komentarze:

  1. IZABELLA PRZEZ 2 LL
    I Z A B E LL A !!!!!!!!!! IZA SZ

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny zdradziły kogo wylosowały i teraz wiem kto MNIE MA I kogo ja mam . IZA S I OLA W

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie fair. To może zrobimy nowe losowanie??? Ania i Ola Nowak

    OdpowiedzUsuń