sobota, 29 grudnia 2012

zbióreczka

Jak wiecie nastepna zbiórka jest planowana na 8 i jest to ostatnia zbrka przed zimowiskiem .Myślicie że uło by nam się jeszcze jakoś spotkać? Bagam komentujcie! To dla mnie bardzo wżne. 16.01.2013 odbędzie się zbiórka drużyny (więcej imformacji - strona drrużyny). Iza na twojej karcie brakuje podpisu rodzica. Bardzo cie prosze by po zbióprzyszli cie oodebrac rodzice. Ok? Co ze sprawnościami przypominam że 1sprawność to aż 3 pkt a na zimowisku ilość pkt beeeędze b.ważna także zrubcie nawet 10. Przepraszam za błędy :-*

8 komentarzy:

  1. ale po zbiórce 8 spoko mam już 2 sprawność iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musisz tam gdzie jest ksazeczka sprawnosci musisz dodac komentaz jakie! Ok? To bardzo wazne ja musze wiedziec jekie sprawnosci realizujecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika strasze cię przepraszam że nie odpisałam ale zapomniałam wchodzić na stronę. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę zdać przyjaciółkę zwierząt. Ania się jeszcze zastanawia. OLA N.

    OdpowiedzUsuń
  5. okok a Ola W i Karolina?
    proponuje:
    Szara lilijka I
    poszukiwaczka korzeni
    więź pokoleń
    kwiaciarka
    przyjaciółka zwierząd
    wnuczka
    starsza siostra
    dobry duszek
    gosposia
    igiełka
    niteczka
    oczko
    fryzjerka
    młoda projektantka
    śpiewaczka
    już pływam
    narciarka
    i wiele innych. jak nie chcecie korzystać z komputera możecie kupić książeczke sprawności w składnicy lub wydrukować ją

    OdpowiedzUsuń
  6. Monika, ja chcę zdobyć 3:
    -kwiaciarka
    -obserwatorka zwierząt
    -opiekunka zwierząt
    ;)Ola W.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdobywajcie a przekażecie mi wszystko na zbiórce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Monika, nie wiem czy będę na zbiórce drużyny ponieważ wyjeeżdżam. Ola W.

    OdpowiedzUsuń