czwartek, 17 stycznia 2013

Prezentacja cz.2

1. Cieszę się, że wymyśliłyście AŻ tyle okrzyków. proszę więcej juz nie wymyślajcie, chya że wpadniecie na coś super super super.

2. Dzięki z to że napisałyście wasze ulubione akcje. teraz proszę was serdecznie żebyście napisały dlaczego są one waszymi ulubionymi. Każda po 2-3 zdania. tylko błagam nie piszcie "podobała mi się bo była fajna i robiliśmy super rzeczy" tylko konkretnie.
Ola W. - rajd
Ola N. - zbiórki o węzłach i o szyfrach
Iza - 11 listopada
Karolina - Zbiórka mikołajowa
Ania - Maria Masłowska - urodziny
Kasia - zbiórka organizacyjna - urządzanie kąciku zastępu
Proszę zróbcie to do soboty...

3. co do ciekawostek - niektórzy trochę mało, fakt napisałam że jedna, więc trudno. Każdej z was dopisałam po jednej od siebie.

4. Jeśli wszystko pięknie zdążymy to wyślę wam gotową prezentację w sobotę wieczór. ;)

13 komentarzy:

  1. Monika a na zimowisku będzie można kupić polar drużyny?????????Ola W.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie. jeśli chcesz to musisz skontaktować sie z Kasią Sęk

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam się z nią skontaktować??

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajd był jak do tej pory najważniejszym wydarzeniem w moim harcerskim życiu. W czasie jego trwania zostałam harcerką i uczestniczyłam w grze terenowej. Fajnie było samodzielnie przygotowywać posiłki, spędzać czas ze swoimi zastępem oraz poznawać Drużynę.Ola W.

    OdpowiedzUsuń
  5. nr. do Kasi Sęk 501453247

    OdpowiedzUsuń
  6. W urządzaniu kącika zastępu bardzo podobało mi się to , że wszystko robiłyśmy same , a a nie kupowaliśmy mebli jak np. w domu.
    Stół zrobiłyśmy z połączonych desek i jest on dla mnie jest piękny , jedyny i niepowtarzalny .Przygotowaliśmy też kartki z informacjami oraz pudełko na różne podręczne rzeczy np. nożyczki , papier, zapałki,itp.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z was która napisze najpiękniej dostanie 4 pkt do punktacji. ok?

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zbiórce o węzłach najbardziej podobało mi się to, że poznałam wiele różnych węzłów, które można wykorzystać na co dzień. Po zbiórce to ja robiłam wpis do Kroniki Zastępu. Bardzo się starałam.
    Zbiórka o szyfrach była bardzo wesoła. Miałyśmy niezły ubaw, kiedy czytałyśmy zaszyfrowane szyfrem sylabowym informacje. Miałyśmy też rozszyfrować alfabet Morse'a.
    OLA.N

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zbiórce urodzinowej najbardziej podobało mi się to, że mogłyśmy zrobić Ci niespodziankę, każda z nas samodzielnie coś przygotowała i wszystkie spisałyśmy się na medal. Było bardzo wesoło i smacznie - bo było ciasto :). Na zbiórce o Marii Masłowskiej mogłyśmy się dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy o naszej patronce. Była to niesamowita kobieta. Bardzo podobała mi się gra w scrabble na jej temat.
    Ania N.

    OdpowiedzUsuń
  10. Monika, czy na zimowisko jedziemy w mundurach czy nie? A jeśli w mundurach, to w spodniach czy w spódnicach? Ola N.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku zbiórki mikołajkowej wręczyłyśmy sobie własnoręcznie robione prezenty. Najbardziej podobało mi się przedstawianie w grupach scenek związanych ze świętym Mikołajem. Każda grupa starała się tak bardzo, że nie pamiętam, czy moja grupa przegrała, czy wygrała.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. w mundurach normalnie w rajtkach tylko grubych cielistych min 60 DEN

    OdpowiedzUsuń
  13. 11 listopada na początku miałyśmy apel po apelu była msza potem była gra na której musiałyśm chodzić po ulicach gdzie dostawałyśm rużne rebusy i zagatki a pod koniec je rozwiązywałyśm.było bardzo ciekawie .IZA

    OdpowiedzUsuń